Kultura diskuse a správců na iDnesu

Musím říci, že jsem se dočkal malého překvapení. Věděl jsem, že kultura, vychování a práce zdejších správců nejsou tak úplně dokonalé, nicméně dnešek předčil má veškeré očekávání. Posuďte sami.

Okolo půlnoci jsem napsal článek kritizující morálně hluboko pokleslý projev paní Bobošíkové. Samozřejmě se v diskusi pod ním rychle objevila skupinka lidí, co si může s paní Bobošíkovou podat ruce a dokonce i jedinec, které by asi ruku nepodala ani ona.  Tento diskutující (nick Urb - Uničtoženie vraga) nám prezentoval teorii, podle níž je defakto v pořádku vraždění německých nemluvňat (vždyť přece Němci taky vraždili nemluvňata) a znásilňování německých žen je mýtus, ony samy přece díky "sexuálnímu absťáku" padaly Rusům do náruče. Vůbec by mne nepřekvapilo, kdyby dotyčný tvrdil, že biskup Apor zemřel na chřipku a Anka Kolesárová z leknutí. O knihách "Žena v Berlíně", "Proč jsem musela být dívka" či "Berlín. Okamžiky zkázy 1945" se s ním asi nemá cenu bavit.

Nu což, trošku jsem se napružil a rozhodl jsem se, že tohle stojí za oběť i nějakých dukátů (první v mé diskusní historii) a věnoval jsem pánovi odpověď, jakou si zasloužil, v níž jsem mu od plic napsal, co si myslím o někom, kdo napíše takové svinstvo. Že byl můj příspěvek obratem smazán, mne nepřekvapilo. Trochu mne zklamalo, že byl ponechán příspěvek, který bagatelizuje otřesné zločiny proti lidskosti a vyloženě se vysmívá jejich obětem, připadá mi to mnohem sprostší, než nazvat takový "výlupek lidství" slovem, které si plně zaslouží, ale co od zdejších správců čekat.

To největší překvapení mi ovšem přinesla zpráva, informující mne o postihu. Uznejte, když už mi správci blogů iDnes poprvé v životě sebrali nějaké dukáty za "vulgaritu", mohli by mi to sdělit s trochu civilizovanější formou, než jakou má tato zpráva:

-----

[Zpráva z webu: urbancova@atlas.cz]
Hm, takže sis jako Posseltův ohon vydělal minus 100 dukátů.

-----

Nebo Vám se to nezdá vulgární? Kolikpak dukátů byste sebrali? :-)

Příspěvek vyšel i na stránkách Aktualit Duší a hvězd.

Autor: Ignác Pospíšil | pondělí 9.5.2011 14:33 | karma článku: 24,13 | přečteno: 3132x
  • Další články autora

Ignác Pospíšil

Pád papeže showmana?

Obrovský skandál, který otřásl autoritou a pověstí Svatého stolce a papeže Františka, je pro všechny katolíky velmi bolestný, tím spíše, že se dal očekávat.

28.8.2018 v 12:14 | Karma: 40,30 | Přečteno: 4459x | Diskuse| Společnost

Ignác Pospíšil

Proč Alfie Evans musí zemřít

Na mnoha webových stránkách dnes můžeme v podstatě v přímém přenosu sledovat boj o život Alfieho Evanse, anglického postiženého chlapce,

25.4.2018 v 21:32 | Karma: 30,80 | Přečteno: 1251x | Diskuse| Společnost

Ignác Pospíšil

Lidovecké vystřízlivění

Tak je ten lidovecký rauš za námi. Po čtvrt roce nepochopitelného stavu blízkého těžké opilosti lidovci vystřízlivěli a vzpomněli si, jak se počítá do deseti. A koalici se STAN hodili do stoupy...

20.7.2017 v 7:10 | Karma: 25,30 | Přečteno: 1359x | Diskuse| Politika

Ignác Pospíšil

Jak migrační krize pomáhá české ekonomice

Ve světle absurdních žvástů o tom, že migrační krize přinesla do Německa hospodářský růst, je zajímavé vědět, že naproti tomu zcela reálně podpořila českou ekonomiku...

31.12.2016 v 8:47 | Karma: 36,40 | Přečteno: 1524x | Diskuse| Společnost

Ignác Pospíšil

Lidovecká kouřová clona

Lidovci se dnes plnou vahou vložili do (koneckonců jejich ministrem vyvolaného) skandálu okolo (ne)ocenění pana Bradyho. Celá ta kouřová clona by byla k smíchu, kdyby to nebylo k pláči...

25.10.2016 v 20:51 | Karma: 39,98 | Přečteno: 2241x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Exposlanec ODS Šťastný, lékař bývalého prezidenta, se pokouší za ANO o návrat

23. dubna 2024  12:26,  aktualizováno  12:52

Pražské ANO ve středu rozhodne, zda zkusí vrátit do nejvyšších pater politiky Borise Šťastného,...

Začaly vypovídat poškozené. Vyslechnout si je Cimický k soudu nepřišel

23. dubna 2024  11:02,  aktualizováno  12:47

V případu psychiatra Jana Cimického, který čelí obžalobě z několika znásilnění a desítek případů...

Jste pryč, když jiní umírají? Ukrajinci v branném věku přišli o konzulární služby

23. dubna 2024  12:37

Ukrajina přestala poskytovat konzulární služby ukrajinským občanům v branném věku, kteří pobývají v...

Bezdůvodně napadl děti na zastávce a v tramvaji. Agresora policie dopadla záhy

23. dubna 2024  12:16

Napadení dvou skupin dětí krátce po sobě šetřili v polovině dubna policisté v Praze Řepích. Nejprve...

  • Počet článků 262
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1599x
Katolík, novinář a komentátor. Vydavatel a šéfredaktor časopisu Duše a hvězdy.