Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

18. 4. 2010 13:25
Souhlas :-)

"Není na světě ten, aby se zalíbil lidem všem", říká lidové rčení. Myslím, že to je dobře :-) Kdybychom byli všichni stejní, tak by byla nuda :-) Pište s klidem dál, co cítíte, co vidíte a co chcete sdělit, čtenáři si svoje najdou :-)

R^R^R^

0 0
možnosti

markyz.Gero

18. 4. 2010 13:23
zajímavé pohrdání

těmi co s vámi nesouhlasí, nedivte se že vaši odpůrci budou pohrdat vámi

0 0
možnosti

m.magdonova

18. 4. 2010 13:34
Re: zajímavé pohrdání

spíš jsem z textu pochopila, že je autor rád i za nesouhlasné názory, že je aspoň vidět, že čtenáře zaujal a ti se nad jeho názory pozastavili, ne jen mávli rukou a šli dál... to snad není pohrdání :)

(p.s.: když vidím naše "jména", připadá mi to úsměvné :)

0 0
možnosti

ondy.pokorny

18. 4. 2010 13:10
nadpis

nejsem věřící, to ale neznamená, že bych se vyhýbal informacím "z druhé strany". právě takové dokážou rozšířit obzory. navíc, církve a náboženství obecně, ať už jejich vliv byl negativní, nebo pozitivní, jsou nedílnou součástí historie společnosti. takže i když nevěřím a k církvím jsem hodně kritický, neznamená to, že bych o nich nechtěl nic vědět.

0 0
možnosti

Martin Kavka

18. 4. 2010 12:59
Karma

Ignáci, já si naopak myslím, že Váš blog je vynikající. A rozhodně si nemyslím, že 90 procent Čechů je nábožensky neutrálních, jak se objevilo pod Vaším minulým článkem. Naopak mám pocit, že jen veřejně se nevyjadřují kvůli posměchu......být protikřesťanský je přeci tak moderní a in. 

V poslední době píší své články hlavně na idnes, ale občas se vrátím i na lidovky. Nedávno jsem napsal článek na svém blogu na lidovkách a překvapila mě jak karma, tak i reakce. 

http://kavka.bigbloger.lidovky.cz/c/133560/Nejen-Cirkev-vitezna-ale-i-bojujici.html

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS