Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

harris01

23. 12. 2010 13:21
A dál...?

Slovy klasika českého humoru: Řekni - co jsi chtěl říct...

0 0
možnosti

lubanek

15. 12. 2010 7:02
Jinak hezký článek.

Zdravím...Mimo....     sám Bůh toho po nás chce sakra hodně a zpovědníci..

Bůh vyžaduje víru v Jeho Slovo. Bible říká," Vyznávejte své hříchy (chyby) jeden druhému a modlete se jeden za druhého." Na to nemusí být ustanoven zpovědník. Jinak karma a přeji hezký den.:-)

0 0
možnosti

Gamehoror

15. 12. 2010 2:25
Přemýšlel jsi vůbec o tom pořekadle ?

Vyhýbejte se těm, co po vás mnoho nechtějí. Protože ti to s vámi nemyslí dobře.

Když se snažim nezatahovat rodiče do svých trablí života a řešim si je pokud možno sám tak to s rodičema nemyslim dobře a maj si mi vyhýbat  ?

Když se snažim poprat se s životem a ne pořád škemrat u Boha ať mi to vyřeší tak se mi má vyhýbat protože to s nim nemyslim dobře ?

Vůbec mne nepřekvapuje že Bibli nechápeš když si neporadíš logicky s obyčejným nesmyslným pořekadlem :-)

0 0
možnosti

Ignác Pospíšil

15. 12. 2010 2:46
Re: Přemýšlel jsi vůbec o tom pořekadle ?

Obávám se, že zde nesmysly píšete Vy, protože jste to pořekadlo naprosto nepochopil. Chtít mnoho zde neznamená chtít po někom nějakou pomoc či komodity. Znamená klást na někoho nějaké nároky, požadovat od něj určité osobní kvality tam, kde mají být požadovány. Překvapuje mne, že jste to nepochopil, ačkoliv to z článku jasně plyne. Ten postřeh praví, že špatný je učitel (rodič, zpovědník...), který chce po žákovi (dítěti, penitentovi...) příliš málo...

0 0
možnosti

Krokodyl1

15. 12. 2010 1:36
No nevím

"Všichni jsme jistě zažili to slavné odhodlání při zpovědi,...." No nevím, já to teda nezažil. A jsem přesvědčen o tom, že minimálně pár stovek (pár milionů?) lidí v ČR také ne. Spíš bych razil heslo: "Hřeš jak můžeš, ale dávej pozor, aby Tě při tom nikdo nechytil!"  ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 262
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1599x
Katolík, novinář a komentátor. Vydavatel a šéfredaktor časopisu Duše a hvězdy.