Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K čertu s civilizací. Jak jednoduše prosté to bývalo ve středověku.

0 0
možnosti
MP

Jak odstěhovat? Jako utéct? To snad ne? Nejsou snad přistěhovalci oni?Rv

0 0
možnosti
JH

Chápu, že nejlépe se odstěhovat, ale kam? I u nás v Liberci byl klid, ale do sousedního domu se najednou nastěhovalo několik podobných rodin a je po klidu. Nepořádek, zničený dům, rámus ve dne v noci. A nenaděláte nic. Dům je zničený, pomalu rozebíraný a odstěhovat se ani nedá, protože váš byt nikdo nechce. Myslím, že podobné demostrace se budou šířit republikou stále víc.

11 0
možnosti
ZB

Hledal jsem nový domov, hlavní priorita: žádná blízská řeka a zátopová oblast, v okruhu pěti kilometrů ani jeden cikán...našel jsem;-)

10 0
možnosti
JO

To Vám moc přeji, i já mám takové místo:-)

3 0
možnosti
KC

Hlavní příčinou cikánské suverenity je neskutečně hloupá státní politika, která je k ničemu dobrému nevede, jen konzervuje jejich negramotnost a podporuje závislost na sociálních dávkách. Lituji všech, kteří musí bydlet v prostředí, kde se koncentrují cikáni, není tam bezpečno a nedostatek financí znemožňuje vyhledat bydlení jinde. Ve Zlíně Romové nejsou a tyto problémy známe jen z médií.

14 0
možnosti
Foto

podstatou tohoto problému je skutečnost, ze zákony nejsou aplikovány na všechny stejně, bez rozdílu.

15 0
možnosti
JO

Já Vám rozumím. A máte pravdu, nejlepší řešení je odstěhovat se. Bohužel Vás lituji, byt budete těžko prodávat a když se Vám to podaří, tak za mnohem nižší cenu, než by bylo obvyklé. 

Já jsem v podobné situaci na sídlišti v jiném městě (nedaleko CB). Už mám parcelu v obci, kde je asi 3000 obyvatel a ani jeden jediný cikán. Po mých zkušenostech s cikány jsem hledala místo, kde nežijí a žít nebudou - v té obci jsou parcely tak drahé, že je to nemožné:-)

Jenže mám problém, byt už neprodám za cenu, za kterou byl prodejný před 5 lety a to díky cikánům a městu, které cikánský problém neřeší. Takže nové bydlení je zatím jen sen.

Nakonec na sídlištích, kam město narvalo cikány zbydou jen cikáni a pár bílých, kteří nebudou mít možnost se odstěhovat. A pak teprve nastanou městům, které na to zatím naprosto kašlou, velký problém. Počítám, že to bude do 15 let nejdéle.

12 0
možnosti
Foto

No a zkoušíte teda ještě nějakým jiným způsobem, než demonstracemi komunikovat s radnicí??

3 2
možnosti
Foto

Problém není ten, že se demonstruje,ale že se nakonec ta demonstrace zvrhne ve výtržnosti a něco nepovoleného. Pokud by ti demonstranti byli v oznámený čas na oznámeném místě před tou radnicí,tak žádný problém. Prostě se dala najevo nespokojenost. Ale nepovolený pochod na Máj to už je prostě akorát výtržnost. A bránit se tím, že oni dělaj výtržnosti, tak my můžeme taky mi přijde docela dětinské. Tohle je prostě blbost. Pokud teda chcete řešit nějak efektivně situaci přímo na Máji, tak si třeba zvolte nějaké zástupce co o tom budou chodit diskutovat na radnici.

1 4
možnosti
JO

Ono se to vyřeší samo, až na Máji zůstanou jen cikáni. Ovšem pak bude mít celá společnost ještě větší problém.

To, jak se problémy s nimi řeší ted, je špatně. Chce to tvrdé postihy, jedině pak přestanou dělat bílým ze života peklo a jedině pak je šance, že bílí na sídlištích zůstanou.

1 0
možnosti

P13e65t35r 61Š71v65e40c

7. 7. 2013 9:36

XPOZOR pravda ..... a ještě pojmenování věcí jmény, která jim po staletí náleží ?...8-o

Ten článek tady dlouho nevydrží;-€;-€;-€

4 0
možnosti
  • Počet článků 262
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1599x
Katolík, novinář a komentátor. Vydavatel a šéfredaktor časopisu Duše a hvězdy.