Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Pospíšile.Opomněl jste vícero faktů.Že ty dívky odmítaly chodit na hodiny tělocviku a na praxi se dotýkat mužských pacientů.To mi u studentek zdravotní školy přijde mnohem víc mimo než hadr na hlavě.

 A pokud se jim nařízení školy nelíbí,mohou se vrátit tam odkud přišly.

Islám se Evropou rozlézá jako rakovina a křesťanští bojovníci kteří umírali v bitvách proti muslimským barbarům se musí obracet v hrobě!  ;-€ Rv

3 0
možnosti
Foto

Skutečně? A tyto informace máte odkud?

0 0
možnosti
Foto

a teď si představte, že v muslimských zemích půjde studentka do školy v sukni a bez čátku....pokud to místní školní řád zakazuje, tak je to taky špatně, nemyslíte?

1 1
možnosti
Foto

Nesmysl. Studentka jdoucí někam bez šátku a v krátké sukni v arabské zemi hrubě porušuje tamní standardy slušného chování. Nošení hidžábu v Čechách ale nic takového nedělá, jeho omezování školním řádem jsou čirou schválností a šikanou. A navíc: mezi požadavkem na minimální oblečení a nucením ke svlékání je snad ještě přece jen rozdíl!

0 0
možnosti

"Studentky podle ní především nesouhlasily s povinným tělocvikem a podmínkami povinné praxe. Muslimky ale tato nařčení odmítají."

Aha, tuhle drobnost z původního článku jste pro jistotu nezmínil ;-D V tom případě je tento blog už úplně mimo, my tu bláhově v diskuzi mluvíme o tom, že to šátkem jenom začíná, a ono se to ukazuje dřív než by člověk čekal.

Samozřejmě podle toho, jestli si vymýšlí ona nebo ony.

5 1
možnosti
Foto

Proč bych to zmiňoval? 1) Spor je o šátek, proti tělocviku si žádná z nich nestěžuje. 2) Pokud by měly problém s koedukovaným tělocvikem, tak bych je ostatně chápal... Tomu by se školy měly vyhýbat z morálních i praktických důvodů...

0 0
možnosti

NEMUSELY, chtely, ja kdyz jeste za hipirskych let, jsem delal v USA v kancelari, byval tam "dress code", nelibilo se mi to, ale zustal jsem, bylo to vyhodne. Mohl jsem si ale najit jine zamestnani kde jsem mohl chodit v odrenych texaskach, vytahane kosili, ale rozhodl jsem jinak. Po svem jsem chodil ve volnem case. Tomu se rika svoboda rozhodovani, a ty holky rozhodly take po svem. Odesly.

8 1
možnosti

"Neexistuje žádný smysluplný důvod, proč by muslimky nemohly na hodinách teoretické výuky nosit šátek. Není to problém hygienický (!) a rozhodně ani společenský"

Pane Pospíšile, je to problém POLITICKÝ A IDEOLOGICKÝ. Pořád jen myslíte jako slušný, tolerantní, demokratický Evropan.

4 1
možnosti
Foto

Mýlíte se, toleranci a demokracii zas až tak neuctívám. Ale čest a slušnost ano.

0 0
možnosti
Foto

Velmi poučné komentáře! Až smutno. Zajímalo by mne, co by se stalo, kdyby jejich spolužačky na protest proti diskriminaci solidárně přisli také v šátcích. O tom bych si četl velmi rád. V

0 1
možnosti

Mě je z Vás taky smutno. Já bych si rád přečetl co by se stalo, kdyby v muslimské zemi přišly do školy dvě holky bez šátku.

A já třeba ve škole musel nosit modrý pracovní plášť. Mám ještě zpětně urgovat nějakou náhradu za to, jak jsem byl nucen celé 4 roky čelit diskriminaci? A ne, nebylo to ani účelné, ani ve školním řádu.

3 1
možnosti

K50a71m40i22l 23Š20k93o98p

9. 11. 2013 0:38

Chtějí studovat u nás, tak ať dodržují místní pravidla... na občance mít šátek též nesmí.

Dost pochybuji, že by nějaká naše holčina mohla pobíhat např. po Afghánistánu v tílku a šortkách.

7 1
možnosti

Uplne jste to otocil. Studium jim neznemoznila nase skola, ale islam. Na nasich skolach se studuje podle nasich pravidel. Kdyz to neumoznuji ta jejich, tak musi odejit.

10 1
možnosti
Foto

Přijmout zbytečné pravidlo, které znemožňuje studium určitým skupinám, neboť na ně klade požadavky, které nemohou splnit, to je jasná diskriminace, jen trochu šikovněji zaonačená. Ve státních institucích je něco takového naprosto nepřijatelné.

0 0
možnosti

D87a52v22i11d 13H61o53l33e32c

8. 11. 2013 23:13

Žijeme v Evropě,zatím ještě křesťanské Evropě.Pokud mají problém se šátkem,mohou jít studovat do muslimské země,třeba do Saudské Arábie.Tam je školství na slušné úrovni.Nelze neustále ustupovat přistěhovalcům. My musíme v muslimském světě se také přizpůsobit jejich zvyklostem.

15 1
možnosti
Foto

Patrně žijete v jiné Evropě než já. Tato Evropa už dávno křesťanská není...

1 4
možnosti

Islam a jeho symboly do Evropy nepatri. Dokud nebude reciprocne stejna tolerance v muslimskych zemich vuci jinym nabozenstvim nezli je Islam, neni mozne uvazovat o jeho toleranci v Evrope.

12 2
možnosti
  • Počet článků 262
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1599x
Katolík, novinář a komentátor. Vydavatel a šéfredaktor časopisu Duše a hvězdy.