Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S tím nemám problém, neb tam nechodím.

0 0
možnosti

Pokud o tom budete psát, byl bych rád za informace o tom, co mám jako nevěřící a nepokřtěný dělat při přítomnosti mši či jen v kostele, abych zároveň projevil úctu a zároveň "nebral jméno boží nadarmo" tím, že se "jakoby" účastním samotných náboženských úkonů. Je mi jasné, že nemám přijímat hostii, stejně jako tam mám jít slušně a čistě oblečen, nerušit tam atd., ale třeba u vstávání, klekání, křižování, podávání rukou či zpěvu si nejsem jistý, stejně jako zda po vstupu do kostela, když vedla mě jde věřící žena, která si kleká a křižuje namočenými prsty (což pochopitelně nedělám) mám nějakým aspoň na znamení "pozdravu" sklopit hlavu či naopak stát zcela rovně.  Něco jsem stručně četl tady: http://www.impuls.cz/clanky/2009/02/kostel-a-neverici/

0 0
možnosti

Pokud mne tam ruší vřeštící fakani a ještě ke všemu nevím, co mám dělat, je ta návčtěva kostela docela iritující. Ovšem vypít flašku se známým kanovníkem mi nedělá problém.

0 1
možnosti

Zatím jsem se toho teda moc nedočetl...

0 0
možnosti
Foto

Jistě, je to jen úvod. Zcela postačí, pokud si zapamatujete to tučně napsané... :-) Za týden přijde další díl - převážně o vhodném oblečení...

0 0
možnosti
  • Počet článků 262
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1599x
Katolík, novinář a komentátor. Vydavatel a šéfredaktor časopisu Duše a hvězdy.