Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rád bych se jen zeptal, zda zde uvedené informace čerpáte z nějakého oficiálního dokumentu anebo to máte takto zažité. Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Je to souhrn základních znalostí, které čerpám z toho, co jsem v životě zažil, načtl a naučil se. Většinu z nich by nebyl problém dohledat v oficiálních dokumentech či na stránkách farností.

0 0
možnosti
Foto

Připomněl jste mi dětství. (teď je mi 44).

Moje babička byla silně věřící a často chodila do kostela nejen na mše, ale i uklízet, upravovat, i nějaké ty zednické práce dělala.

A my děti chodily s ní. Takže dokonale znám všechna zákoutí jednoho konkrétního kostela v malém městečku. O tom, co se smí a nesmí jsem neměl vůbec tušení. S babičkou se smělo téměř všude.....Hlavně nedělat bordel, hluk a tak.

A kromě Vámi vyjmenovaných prostor v kostele v tom našem byla ještě jedna maličká místnůstka, do které jsem nikdy nevstoupil. Jen jsem se tam díval okýnkem. Stály tam máry.

0 0
možnosti
Foto

Tak pro úklidové práce v kostele platí trošku jiná pravidla než pro obvyklou návštěvu kostela... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 262
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1599x
Katolík, novinář a komentátor. Vydavatel a šéfredaktor časopisu Duše a hvězdy.