Diskuse

Českobudějovické centrum jako manifest úpadku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak ono by to "umění" vypadalo úplně jinak, kdyby si na sebe muselo vydělat a nemuseli jsme na něj povinně platit všichni. Sklízíme všichni, co u každých voleb zasíváme.

2 0
možnosti

Víte pane, my starší ročníky už nechápeme, co je to umění. V červnu jsem byl v Salzburgu a protože pršelo, zašel jsem do domu umění. Vystavovala tam jakási mladá nadějná (velmi!) umělkyně. V paměti mi utkvěl válec stočený z novin a přilepený snad žvýkačkou na kusu prkna. Tak to je umění. Odešel jsem raději do deště a mám od té doby špatné sny. Dřív musel umělec něco umět. Dneska musí být drzý a musí mít někoho, kdo o jeho výplodech dovede žvanit. Stát by měl přestat to podporovat.

2 0
možnosti

Treba je to schvalne, odpuzovat cizince?.

0 0
možnosti

Co se divíš? Zimola chce okradeným částečně vrátit, co bylo státem ukradeno, ale chce uzákonit daň z navrácení...

Jedna absurdita za druhou...

:-)

0 0
možnosti