Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J30i29ř15í 26P51e93š

19. 4. 2016 12:27

Vzhledem k bezpečnostním rizikům, které migrace přináší a jak se už můžem o tom v západních zemích přesvědčovat, dávám za pravdu Ignáci Pospíšilovi. Tato vyloženě muslimská invaze je někým doslova řízena a podporována a migranti slouží jako trojský kůň islámským teroristům a těm kteří chtějí Evropu islamizovat. Zpráv a videí o tom je dost. Dost na to, aby to rozumný člověk pochopil. Papež se zdůvodňuje jeho konání slovy Ježíše: „Neboť jsem měl hlad, a dali jste mi najíst, měl jsem žízeň, a dali jste mi napít; byl jsem na cestě, a ujali jste se mě, byl jsem nahý, a oblékli jste mě; byl jsem nemocen, a navštívili jste mě, byl jsem ve vězení, a přišli jste ke mně... Amen, pravím vám: Cokoli jste udělali pro jednoho z těchto mých nejposlednějších bratří, pro mne jste udělali“ (Mt 25, 35-36, 40)."... Zapomíná ale na jiná jeho slova: "Střezte se lživých proroků, kteří přicházejí v rouchu ovčím, ale uvnitř jsou draví vlci. Po jejich ovoci je poznáte".......(Matouš 7,15-27) což se teď v Evropě děje a obávám se, že to bude ještě horší. Proto s konáním papeže Františka nesouhlasím. Jeho gesto rozděluje jak společnost tak Církev, kterou má řídit.

3 1
možnosti
Foto

Kdo má být ten "lživý prorok"?8-o

0 3
možnosti
Foto

"....opravdu věřící závazné"

0 0
možnosti
Foto

patřilo jako oprava pod můj příspěvek:-/

0 0
možnosti
Foto

Takže pokud to dobře chápu tak papež je neomylný pokud souhlasí s vámi nebo se vám jeho názor zamlouváRv

Vztah k pomoci migrantům se zcela nepochybně týká mravů. Pomoc lidem v nouzi je ostatně jedním ze základních prvků Křesťanské víry.

Technicky vzato je Papež zástupcem božím na zemi a j zároveň něco jako jeho "tiskový mluvčí"

Jeho zvolení je projev boží vůle projevené skrze jeho volitele. Jeho výroky jsou pro o pravdové věřící závazné.

0 6
možnosti
Foto

Chápete špatně. Jako téměř vždy...

3 1
možnosti
Foto

J60a43k70u16b 19R26o28t74h

19. 4. 2016 11:20

Ignáci, tentokrát bezvýhradný souhlas od jednoho evangelického kacíře.R^:-)

3 0
možnosti
FB

Nikdy mě nepřestává udivovat, jak velcí mohou být někteří katolíci pokrytci.

2 0
možnosti
Foto

J47a10k78u86b 36R16o50t74h

19. 4. 2016 11:19

Rozveďte, prosím.8-o

3 0
možnosti
  • Počet článků 262
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1599x
Katolík, novinář a komentátor. Vydavatel a šéfredaktor časopisu Duše a hvězdy.