Neděle 4. prosince 2022, svátek má Barbora
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 4. prosince 2022 Barbora

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

janacz

Tento článek

je zcela nesmiřitelný, emoční, neracionální, dogmatický.:-/

0/0
22.9.2010 12:44

viveka77

Především je to věc matky

Každému jinému je po tom houby.

0/0
9.7.2010 15:34

Alergik71

Re: Především je to věc matky

Skutečně? Já si myslím, že na to by měli být dva. Od počátku do konce:-/

0/0
9.7.2010 15:38

viveka77

Re: Především je to věc matky

A jakým způsobem byste si to představoval. Muž ženu může držet za ruku, může jí držet palce, promlouvat sladká slůvka, nosit dobroty, peníze a podobně, ale to dítě je UVNITŘ ženina těla, a teda promiňte, ale nejpozději na hranici pokožky končí právo kohokoliv jiného.

Jo, pokud je muž ženě oporou, ona jistě uvítá, když ji poradí nebo ji podpoří. Ovšem vlastnické právo na vnitřek něčího těla nemá nikdo jiný než člověk sám.

0/0
9.7.2010 15:44

LukinKulin

Re: Především je to věc matky

Muž do toho "vnitřku" ženina těla dal "něco" svého, takže je to i jeho i ženy.

0/0
9.7.2010 15:52

viveka77

Re: Především je to věc matky

Tož ať si to zase vezme, ni? Kdo mu to má nosit.

0/0
9.7.2010 16:00

LukinKulin

Re: Především je to věc matky

Toš to si mnělo dievča rozmyslěť dřív, než ho tam pustilo, ni?

0/0
9.7.2010 16:18

Alergik71

Re: Především je to věc matky

Nebo on než to tam pustil:-/

0/0
9.7.2010 16:20

LukinKulin

Re: Především je to věc matky

Tak, tak.

0/0
9.7.2010 16:22

Lesní sběř

Re: Především je to věc matky

To, že jí nasmrkal do gramofonu, není žádná zásluha. Miliony chlapů to každé ráno splachují do záchoda. ;-D

0/0
9.7.2010 19:13

Alergik71

Re: Především je to věc matky

Když biologicky tak biologicky. Sex (plození) rozhodně neprobíhá jen na pokožce, ale pěkně uvnitř.8-o

Ale teď vážně. Myslím si, že tak závažné rozhodnutí jako mít dítě musí probíhat ve shodě obou. To není o právu a o zákonech, ale o vztazích (zákon mluví dnes jednoznačně). Vlastnické právo to mi přijde skutečně nepochopitelné...

0/0
9.7.2010 15:53

viveka77

Re: Především je to věc matky

Jasněže uvnitř, ale doufám, že se souhlasem paní/slečny majitelky těla. :-)

Když je shoda, je to jistě krásné. Ale když není, nikdo nemá právo ženu nutit donosit když dítě nechce ani potratit když dítě chce. Protože ten plod nosí ona, nikdo jiný.

0/0
9.7.2010 15:59

Alergik71

Re: Především je to věc matky

Pokud shoda předchází plození tak přeci není pak problém;-) (neměl by být). Já vím, že je to ideál... Proto myslím, že je možné se k němu blížit výchovou a ne zákony...

0/0
9.7.2010 16:14

viveka77

Re: Především je to věc matky

Ano, souhlas, takový je ideál, a výchovou se k němu můžeme blížit.

Nicméně v reálu skutečně máloco dopadá ideálně.

0/0
9.7.2010 16:38

viveka77

Re: Především je to věc matky

Jo, a důležité: o tom otci bychom se ještě mohli bavit. Ale tady autor a jemu podobní do toho už určitě mluvit nemají co.

0/0
9.7.2010 16:43

LukinKulin

Re: Především je to věc matky

Ale prd...

0/0
9.7.2010 15:38

Deleter

---

V zásadě je to tak, že starosti autora bych teda mít nechtěl.

0/0
9.7.2010 14:29

xena123

jsem taky proti potratům

na druhé straně nechat narodit dítě s těžkým postižením není moc rozumné

0/0
9.7.2010 13:50

SYETEY-KOTZOUR

Re: jsem taky proti potratům

pak tedy nejseš proti potratům:-) jak to teda je?

0/0
9.7.2010 14:01

xena123

Re: jsem taky proti potratům

jsem proti, pokud je dítě zdravé, těhotenství neohrožuje život ženy a žena nebyla znásilněna

0/0
9.7.2010 14:09

SYETEY-KOTZOUR

Re: jsem taky proti potratům

to dává celkem smysl, i když asi by se našli i sociální případy.......ale zase je možnost zřeknutí se a adopce, atd.

jako žena máš na svůj názor svaté právo........já se jako chlap omezím na to, že o tom mají rozhodovat ženy a nikoli muži, a bigotní věřící speciálně

0/0
9.7.2010 14:19

LukinKulin

Re: jsem taky proti potratům

A podobně byste mohl říct: o zneužívání dětí rodiči mohou rozhodovat pouze jejich rodiče, a nikoliv jejich další příbuzní, natož policie, psychologové atd. :-)

0/0
9.7.2010 14:22

SYETEY-KOTZOUR

Re: jsem taky proti potratům

s váma už se nebavím.......pokud tu něko prohlásí, že umělé oplodnění je hříšné, je u mě mentální chudákRv

0/0
9.7.2010 14:26

LukinKulin

Re: jsem taky proti potratům

No to je argument jak bejk! Díky!

0/0
9.7.2010 14:27

SYETEY-KOTZOUR

Re: jsem taky proti potratům

už máte tu hlavu totálně vypláchlou těma flanďáckýma blbostma.........a lidskost tak nějak odkráčela......koneckonců u církve ani poprvé ani naposled.

Asistované početí je u Vás nemorální ale defektní plod přirozenou cestou je OK, protože to tak chtěl Bůh.........kurňa už se nedivím, že tolik lidí je na církev vysazeno. To je opravdu na palici.

0/0
9.7.2010 14:30

LukinKulin

Re: jsem taky proti potratům

Člověče, nějak ztrácíte schopnost argumentovat. Pokud chctete něco psát, zkuste psát k věci....

0/0
9.7.2010 14:33

SYETEY-KOTZOUR

Re: jsem taky proti potratům

že umí současná medicína pomoci ženám, které z řady zdravotních důvodů přirozenou cestou nemohou mít své dítě.....a ony díky této pomoci porodí zcela zdravé dítě......těžko může být označeno jako hříšné.

Když si zlomíte nohu, taky vás vrazí do sádry nebo dokonce sešroubují kosti.......budete pajdat do smrti, protože to, že jste si zlomil nohu chtěl Bůh???

0/0
9.7.2010 14:40

LukinKulin

Re: jsem taky proti potratům

Proč je to hříšné, tvrdím v komentáři jinde, který zde zkopíruji:

Početí dítěte je vyhrazen prostor intimity mezi mužem a ženou. Pokud je akt vyňat z tohoto prostoru intimity sdílení muže a ženy, ocitá se mimo přirozený řád a narušuje tento výlučný vztah. Navíc mnohdy u umělého oplodnění dochází k vraždám embryií.

0/0
9.7.2010 14:44

Alergik71

Re: jsem taky proti potratům

1) Kde končí a začíná intimita?

2) Kde je definována? (Máte odkaz na bibli?)

3) Myslíte toho nic co ani nerozeznáte - dle vaše níže uvedeného příspěvku?:-/

0/0
9.7.2010 14:47

LukinKulin

Re: jsem taky proti potratům

Intimita je tam, kde ti dva (muž a žena) jsou jedním tělem. Intimita je "definována" již samotným stvořením a souvisí se studem.

Embryo jsem nenazval ničím, jak mě nesprávně obviňujete, ale pouze jsem psal o problému možného praktického uskutečnění, jež se týkalo svévolného potracení plodu v rané fázi těhotenství, přičemž jsem jasně zdůraznil principiální postoj k takové záležitosti.

0/0
9.7.2010 14:56

Alergik71

Re: jsem taky proti potratům

Zase mi asi nedáte odkaz na bibli, že? :-/

0/0
9.7.2010 14:58

LukinKulin

Re: jsem taky proti potratům

A měl bych? A proč?

0/0
9.7.2010 15:00

Alergik71

Re: jsem taky proti potratům

Protože by mě zajímalo zda to tak definuje Vaše božstvo nebo je to dáno v bibli.;-D 

Ale vzhledem k vašemu odporu k odkazům a dokazování vašich tvrzení je mi jasné, že to zase nepůjde;-D

0/0
9.7.2010 15:12

LukinKulin

Re: jsem taky proti potratům

Moje "božstvo" nedává definice, moje "božstvo" komunikuje s člověkem přímo a vytváří s ním vztah. Jinak "božstvo" intimitu až příliš jasně manifestuje řádem stvoření, takže pojem intimity je až příliš jasný z řádu stvoření, a to ve velké míře i nevěřícím. Křesťanství totiž není náboženstvím knihy, ale živého vztahu s Bohem, který se v Ježíši Kristu stal člověkem. Bible je jenom část komunikace člověka s Bohem, takže nevím, proč bych vám intimitu měl dokazovat citátem z Bible, když Bible není jediným prostředkem komunikace Boha s člověkem a naopak.

A žádný odkaz jsem vám nesliboval, tak ze sebe neustále nedělejte hlupáka.

0/0
9.7.2010 15:21

Alergik71

Re: jsem taky proti potratům

Miluj bližního svého a neurážej. ;-D

Takže s vámi Bůh přímo komunikuje. To musíte být skutečně vyjímečný.

0/0
9.7.2010 15:33

LukinKulin

Re: jsem taky proti potratům

Vyjímečné to není, zkuste to také ;-)

0/0
9.7.2010 15:39

Alergik71

Re: jsem taky proti potratům

Musí se vám žít dobře s takovou nápovědou...

0/0
9.7.2010 15:43

LukinKulin

Re: jsem taky proti potratům

A vám to chybí?

0/0
9.7.2010 15:52

Alergik71

Re: jsem taky proti potratům

Jasně. Když něco rozhodnu tak pak musím čekat na výsledky. A pak teprve vím, že jsem se rozhodl správně nebo ne. Vy máte nápovědu tak neděláte chyby (pokud ji posloucháte) a tak se rozhodujete jen dobře.:-)

0/0
9.7.2010 16:23

LukinKulin

Re: jsem taky proti potratům

Tak ono to není takto přímočaré. Ale to by bylo na dlouhou debatu.

0/0
9.7.2010 16:32

Alergik71

Re: jsem taky proti potratům

Označit ho může, ale tím sám sebe hodnotí a soudí....:-/

0/0
9.7.2010 14:45

Alergik71

Re: jsem taky proti potratům

Řekl mistr argumentů a odkazů;-D

0/0
9.7.2010 14:30

LukinKulin

Re: jsem taky proti potratům

Odkaz jsem nesliboval, takže mi nepodsouvejte něco, co jsem ani nenabízel, ani neměl v úmyslu. Frštensí?

0/0
9.7.2010 14:34

Alergik71

Re: jsem taky proti potratům

Jasně. Jen jste něco tvrdil a tvrdil a tvrdil, ale nechtěl dokázat...;-)

0/0
9.7.2010 14:35

LukinKulin

Re: jsem taky proti potratům

Ani počtvrté to nebudu opakovat ;-) .

0/0
9.7.2010 14:39

Alergik71

Re: jsem taky proti potratům

A rozhodně by je neměli zneuživat kněží...:-/

0/0
9.7.2010 14:29

LukinKulin

Re: jsem taky proti potratům

To si pište! Ale to jste nechtěl použít jako argument obhajující potraty, že?

0/0
9.7.2010 14:32

Alergik71

Re: jsem taky proti potratům

Navazoval jsem na váš "logický" argument o zneužívání dětí rodiči,....

0/0
9.7.2010 14:34

LukinKulin

Re: jsem taky proti potratům

Tak jste ho asi logicky nepochopil, ale přemístil jste ho do úplně jiné roviny, škoda...

0/0
9.7.2010 14:40

Alergik71

Re: jsem taky proti potratům

Jen jsem to stejně blbě jaky vy vtrhl a hodil.;-D

0/0
9.7.2010 14:44

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS