Neděle 4. prosince 2022, svátek má Barbora
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 4. prosince 2022 Barbora

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xchickox007

Jochová vs Fifková anebo Fanatik vs Normální člověk

http://www.rozhlas.cz/radiowave/session/_zprava/782309

Na Radiu Wave proběhla diskuze, kde je jasně ukázáno co je zač VORP, HPŽ a podobné organizace... Jochová nedokázala argumenty obhájit smysl VORPU, naopak svým nesmyslným vyjadřováním podtrhla to, že jde o to upoutat na sebe pozornost a ochránit "své ovečky" od skutečných pravdivých informací...

Podobá se to islámu, teroristům AL-Kajdy, kde jim instruktoři rekrutům také vtloukají do hlavy, že současný svět je špatný a brání pravdivým informacím...

Rodič fanatik nemá právo ovlivňovat svoje děti na úkor společnosti, i když by si samozřejmě přál mít dítě fanatika a zmenožnil mu přístup k relevantním odborníky položeným informacím...

0/0
11.9.2010 17:14

SYETEY-KOTZOUR

bratře ve víře

tvá moudrost by se nám hodila do místního muzea středověké kultury.......přihlas se na vrátnici....stojan pro tebe je již připraven;-D;-D

0/0
9.9.2010 10:10

xchickox007

Re: bratře ve víře

Anebo by si mohl založit novou politickou stranu: "Strana zpátečníků,tmářů a nepochopených osobností"(SZTO) A motto: "Vždy jenom zpět a nikdy kupředu" anebo "Chránit a Omezovat":-):-)  Myslím si že volitelnost by byla maximální

0/0
9.9.2010 10:43

Roch Kowalski

Re: bratře ve víře

To máš tak,chytrolíne-když Pán Bůh dopustí, i motyka spustí....!!

Byl bych neskonale Bohu vděčen, kdyby taková strana vznikla, a bylo by mě ctí, se k ní připojit!!

Mimochodem, díky za tip.....R^

0/0
10.9.2010 0:34

marka40

Re: bratře ve víře

To by bylo naprost ideální, kdyby taková strana vznikla, a vy, spolu s vám podobnými byste si do ní nalezli. Každý by hned věděl, kdo je kdo, a alespoň už byste vy, kteří nemáte s oficiální církví nic společného, nedělali ostudu nám, členům JEDNÉ,  VŠEOBECNÉ, APOŠTOLSKÉ  katolické církve.

0/0
10.9.2010 11:29

Roch Kowalski

Re: bratře ve víře

Pokoncilní vatikánská sekta, ke které se hlásíte, nemá s Církví Kristovou nic společného.....

To co nazýváte ,,oficiální církví,, se odklonilo od učení Magisteria, a Církve věků( věříte-li na obcování svatých, víte co myslím..)

0/0
10.9.2010 18:16

xchickox007

Re: bratře ve víře

Ne Marka40, tady představuje tu slušnou část církve, které vy kur**** pověst..Taky můžeš vůbec děkovat, že takový lidi jsou a nedělaj ostudu ŘKC jako ty a tobě podobný, ZA TEBE by se měla církev stydět

0/0
10.9.2010 23:33

Ignác Pospíšil

Re: bratře ve víře

Co si katolická církev myslí o potratech...

http://www.katopedia.cz/index.php?title=Um%C4%9Bl%C3%BD_potrat

a o propotratových politicích (anglicky)

http://www.youtube.com/watch?v=kv3MRyKfEHA

Proč se nazýváte členy, když jste odpadlíci?

0/0
15.9.2010 17:55

xchickox007

Re: bratře ve víře

Ne Pospíšile, to si myslí pouze fanatici, NE celá katolická církev a už vůbec ne většina církve:-)

A zo je hlavní

STOP FANATIKŮM

stop VORPU

STOP POSPÍŠILOVI

0/0
15.9.2010 18:43

marka40

Autore, vy zřejmě žijete

v nějakém vakuu, nebo naprosto mimo realitu, nebo v izolaci. To, co je v této ukázce probíráno s 15-17letou mládeží naprostou uhlazenou formou, tak s tím vším, ale nejen s tím, nýbrž s mnohem hrubšími a vulgárnějšími formami sexu se seznamují už 10leté děti v různých "Bravech".  Nedá se tomu nijak zabránit (když to přinese jedno dítě do školy, tak si to popůjčují mezi sebou), leda tak, že by člověk zavřel to svoje dítě doma a naprosto by ho izoloval od okolního světa. Což je samozřejmě neproveditelné. Takže to všechno, co se má v té sex. výchově probírat, to už v té chvíli ty děti všechno znají. Kromě toho, za mého dětství sex. výchova neprobíhala, přesto jsme jako děti školou povinné věděly, že existují umělé potraty, kondomy i homosexualita. A jak poukazují odborníci, před r. 1989 se provádělo víc umělých potratů, než bylo porodů. V dnešní době se jich provádí čtvrtina oproti tehdy.

0/0
9.9.2010 7:43

marka40

Re: Autore, vy zřejmě žijete

Není to paradoxní, že v dobách, kdy se o takových věcech oficiálně mlčelo, bylo těch potratů 4x více? Chcete se vrátit znovu k tomuto stavu tím, že se o tom zase začne oficiálně mlčet? Dále pak - nevím, jakou formou se hodláte rozmnožovat vy, ale my, normální katolíci se celá tisíciletí rozmnožujeme právě tím sexuálním spojením. Což se ovšem dávno ví. ;-D;-D;-D

0/0
9.9.2010 7:50

xchickox007

Re: Autore, vy zřejmě žijete

Tak on Pospíšil, právě těm normálním katolíkům dělá obrovskou ostudu.. takovýma článkama i sklonem až k přílišnému fanatismu a radikalismu.

Jinak člověk, který má téměř nulové zkušenosti s prací s mládeží a dětmi, sám žádné nemá a bude hodnotit koncepci sexuální výchovy a nejnověji dokonce i předškolní docházku je teda hodně silný kafe....

0/0
9.9.2010 9:15

marka40

Re: Autore, vy zřejmě žijete

No vždyť o tom pořád píšu, že tito fanatici škodí církvi i normálním věřícím MNOHEM A MNOHMEM VÍC, než ti, co proti církvi bojují. Nevím, z jakého důvodu irituje tento autor vás, ale mne právě z toho důvodu, že jsem normální katolička, matka tří dětí.  Když se pak nějaký nevěřící, či ateista setká s takovýmto fanatikem, tak nás s ním nahází všechny do jednoho pytle. A právě tito fanatici mají mnoho času na to se zviditelňovat, protože většina z nich jsou svobodní mládenci, (kteří snad ani netuší, jakým způsobem ty děti přicházejí na svět), takže mají čas své fanatické výkřiky všude prezentovat. Narozdíl od nás, kteří máme děti, které musíme vychovat a finančně je zabezpečit, takže nám už na nějaké velké zviditelňování čas nezbývá. Kdybych byla nevěřící, tak bych nad tím, co tito fanatici prezentují, jen mávla rukou, a řekla si to, co všichni ostatní nevěřící, kteří se s nimi setkají......

0/0
9.9.2010 10:06

xchickox007

Re: Autore, vy zřejmě žijete

Jasně já to pochopil z toho prvního příspěvku... S mnoha katolíky sem pracoval a ještě pracuju, katolíky mám v příbuzenstvu. Nikdo by neměl házet do jednoho pytle. Slušný člověk může být ateista, budhista, žid, katolík, ale klidně i arab (pár jich také znám)

Problém každého náboženství jsou radikálové,kteří maj buď nějaký komplex. U pana Pospíšila si myslím že je to nepochopení veřejnosti, neschopnost vystudovat vysokou školu (nedokončil), neschopnost najít si partnerku nebo se jinak realizovat. Takový lidé většinou píší články a vybojovávají si svoje pseudopráva, přičemž hážou negativní světlo na zbytek lidí třeba skupiny, náboženství nebo pol.strany ke které se hlásí.

Aby podpořili svoje zcela zcestné radikální a fanatické názory, sepisují stupidní petice(které mnohdy nepřekročí takový počet podpisů, aby stály za to - řády stovek max. tisíců a organizují demonstrace, kde je max. pár těchto radikálů)

Důležité je toto chování odsoudit jak mezi katolíky tak mezi slušnými lidmi.

0/0
9.9.2010 12:50

marka40

Re: Autore, vy zřejmě žijete

Již z vašich dřívějších příspěvků jsem pochopila, že vy nás, normální katolíky, s těmito fanatiky a novodobými farizeji do jednoho pytle neházíte. Tito fanatici se většinou sdružují v hnutí, které založil biskup Lefebvre, exkomunikovaný z katol. církve. Oficiální katolická církev se od těchto lidí distancuje.! 

To, co hlásají, není v souladu s jejím učením. !

Což ovšem, BOHUŽEL,  laická veřejnost vůbec netuší.

0/0
10.9.2010 11:23

xchickox007

Re: Autore, vy zřejmě žijete

Jj přesně tak jsouto hlavně Lefebristé, ale i část tradicionalistů... Velká část z nich se rekrutuje s pravicových radikálů a většinou mají vlastní tisk nebo weby, kde je právě to minimum těch fanatiků: tedeum,světlo anebo pospíšilovy duše a hvězdy jsou jasný příklad... Stačí si pročíst pár příspěvků a člověku je hned jasné na co narazil, většinou nenávistné příspěvky, vůči všemu nekatolickému nebo to co jim není po chutí. Hlcení zpravodajských serverů těmi samými články (pospíšil napsal několik z nich dokonce do pěti webů současně) a agresivní politika domáhání se pozornosti - ostatně "Kowalski" je toho přímým důkazem

0/0
10.9.2010 12:20

marka40

Re: Autore, vy zřejmě žijete

Nenávist chovají nejen vůči všemu nekatolickému, ale i vůči představitelům oficiální katolické církve a normálním katolíkům , kteří jim oponují a s  jejich fanatickými názory nesouhlasí (např. M. Vlkovi, T. Halíkovi, P. Posádovi - prostě právě vůči všem těm fajn katolíkům, kteří jsou schopni oslovit širokou veřejnost). Já sama jsem se s několika na blozích setkala a všichní se vyznačují jedním a tím samým: nenávist a zloba, urážky ostatních. Nějak jaksi zapomněli, že Ježíš přinesl lásku a odpuštění, ne nenávist, urážky a zlobu, kterou oni prezentují. :-(

0/0
10.9.2010 14:31

Roch Kowalski

Re: Autore, vy zřejmě žijete

V čem mons. Lefebvre hlásal nekatolické učení....??

Chci slyšet fakta!

V čem hlásají bludy vaši ,, guru,, jsem ochoten doložit! Žádám totéž od vás.....

0/0
10.9.2010 18:22

xchickox007

Re: Autore, vy zřejmě žijete

Ty si hodně mimo.... jdi se léčit, bude to nejlepší pro tebe i pro lidi kolem...

0/0
10.9.2010 23:30

Roch Kowalski

Re: Autore, vy zřejmě žijete

Nechápu sice tvou přihlouplou reakci na můj příspěvek, ale buduž.....

Poslyš, každého žvanila tvého typu žádám o setkání,leč marně......

Moc mě zajímá,jak taková kreatura vlastně vypadá, nechceš se někde setkat, velemozku...?

0/0
11.9.2010 18:32

xchickox007

Re: Autore, vy zřejmě žijete

Tak jo kdy mám zajít do těch Bohnic....:-)

0/0
11.9.2010 20:46

Roch Kowalski

Re: Autore, vy zřejmě žijete

Normální katolička?

Notuje si ze zastáncem potratů?;-(;-(;-(

Jak dlouho se budou členové pokoncilní heretické sekty vydávat za katolíky?

XSancte Pie X ora pro nobisX

0/0
9.9.2010 17:56

xchickox007

Re: Autore, vy zřejmě žijete

Normální slušná paní katolička, která umí slušně diskutovat...

Což se o tobě Kowalski říct nedá, tobě asi dali v Bohnicích velkou dávku léků a pustili omylem na net...

Nekaž tu slušnejm věřícím pověst, stejně je vás minimum.....

0/0
9.9.2010 18:30

Roch Kowalski

Re: Autore, vy zřejmě žijete

O slušnosti nebo neslušnosti věřících rozhodneš pochopitelně ty, jasně osvícené sluníčko a pochodující esence vší moudrosti......??

;-D;-D;-D

0/0
10.9.2010 0:39

xchickox007

Re: Autore, vy zřejmě žijete

Néé slušný člověk se prostě pozná,rozhodnout já, nerozhoduju nýbrž usuzuju, no ty a tobě podobný určitě NEROZHODUJOU

0/0
10.9.2010 8:40

Roch Kowalski

Re: Autore, vy zřejmě žijete

To pravda ne, nicméně co se týká mne osobně, mohu takovým jako ty na požádání nakopat zadnici, jak jsem již psal....;-)

0/0
10.9.2010 18:28

marka40

Re: Autore, vy zřejmě žijete

O tom, jestli je člověk slušný nebo neslušný - o tom rozhoduje člověk sám svými skutky, svým chováním a svým vystupováním. A je úplně jedno, zda se jedná o člověka věřícího nebo nevěřícího. Na základě toho potom spoludiskutující vědí, s jakým člověkem mají čest.

0/0
10.9.2010 9:00

marka40

Re: Autore, vy zřejmě žijete

Ano, já jsem katolička, pokřtěná v katolickém kostele, žádná sektářka!!!

 Na rozdíl od vás, sektářsky se chovajících několika pomatenců, kteří si léčíte svoje komplexy hlásáním svých smyšlených bludů, čímž očerňujete celou katolickou církev a všechny slušné katolíky, žijící podle desatera. Jen  "díky" takovým lidem jako jste vy se na všechny katolíky dívají nevěřící s despektem a považují tak všechny za stejné pomatence jako jste vy.

S žádnými zastánci potratů si nenotuji, to, že umím slušně diskutovat s někým, kdo má jiný názor než já není žádné notování. A jen tak mimochodem: kolik vy, jakožto odpůrce potratů máte dětí????? Pokud je nemáte - jste knězem, a dodržujete celibát????

0/0
10.9.2010 8:54

xchickox007

Dobrý článek a shrnutí

Výborná reakce pana Dolejše

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/174748.aspx)

I když mám proti KSČM svoje výhrady,pan Dolejš to shrnul výborně...

0/0
8.9.2010 14:47

xchickox007

Kdo nám vlastně něco nutí a kdo je vlastně fanatik

Jako odstrašující případ dávám odkaz na jedny stránky kde je rozhovor s L. Halíkem (jinak pro info je to ten pomatenec co rušil mámy před brněnskou porodnicí, neplést s teologem Tomášem Halíkem, který je v Praze),který hodnotí video se sexuální tématikou naprosto demagogickým, silně fanatickým.

http://gloria.tv/?media=95517&postings

Nechť si slušný člověk udělá obrázek sám. Halík (aniž by byl odborník, nebo člověk nějak v oblasti fundovaný) dokonce považuje očkování proti rakovině děložního čípku za zlo!!! Jeho komentáře k úplně normálnímu videu se podobají "řvu" muslimských radikálů a teroristů. A já se ptám všech slušných lidí v ČR, opravdu chceme v naší zemi tohle....

Příručka k sexuální výchově nemusí být dokonalá, nicméně děti mají právo vědět pravdu, a ne demagogické lži!!!!

0/0
5.9.2010 9:26

Roch Kowalski

Re: Kdo nám vlastně něco nutí a kdo je vlastně fanatik

Poslyš, ty žvanile signální, tvoje drzost nemá asi konce, viď?

Tvoje ústní fekálie na hlavu otce Halíka-ochránce nenarozených nemají obdoby!

Neber si laskavě tohoto dobrého člověka a kněze( i když schismatického) do své hnusné žumpy, které říkáš ústa!!!!

0/0
5.9.2010 12:40

truepapas123

Re: Kdo nám vlastně něco nutí a kdo je vlastně fanatik

...á, další pacient do sbírky.. Člověče POZOR, ať Vám nepraskne cévka.. 

Teď k tématu, ten Váš "otec", je zralej na zavření do ústavu..

0/0
5.9.2010 17:23

Roch Kowalski

Re: Kdo nám vlastně něco nutí a kdo je vlastně fanatik

Omyl!

Nadávám této propotratářské kreatuře a uplně chladnou hlavou!

Své plky o tom, kdo je zralý do ústavu a kdo ne si laskavě nabouchejte do kecek, neb jsou jako ,,bzučení mouchy v mých uších,, a dejte si do pořádku duši......

Bůh, se totiž nenechá dlouho posmívat, příteli...!! 

0/0
5.9.2010 18:31

xchickox007

Re: Kdo nám vlastně něco nutí a kdo je vlastně fanatik

Chlapec je zralej na ústav, prská jako o život chudák.... A L. Halík tam patří taky, toho bych hlavně za určitý projevy rovnou zavřel do báně....

Tady je viděl, že polovička odpůrců sex. výchovy jsou nesvéprávní jedinci, co patřej zavřít a vyléčit

0/0
6.9.2010 11:06

xchickox007

Re: Kdo nám vlastně něco nutí a kdo je vlastně fanatik

A Pan Soudruh "Kowalski" dokazuje jenom svými příspěvky, čeho je katolický fanatik schopen

0/0
6.9.2010 14:41

marka40

Re: Kdo nám vlastně něco nutí a kdo je vlastně fanatik

Fanatismus je škodlivý a nebezpečný v jakékoliv podobě. 

 A je pravdou , že ŹÁDNÉMU, ORAVDU ŽÁDNÉMU odpůrci a bojovníku proti církvi, se NIKDY nepodařilo církvi a věřícím uškodit tolik a takovou mírou, jako se to daří těmto fanatikům. ;-(

0/0
9.9.2010 7:27

Roch Kowalski

Re: Kdo nám vlastně něco nutí a kdo je vlastně fanatik

K tomu si připiš i nakopání tvojí zadnice, bude-li to třeba!

0/0
9.9.2010 16:12

xchickox007

Re: Kdo nám vlastně něco nutí a kdo je vlastně fanatik

:-) TO bys na to musel první mít, na tohle fakt nemáš...radikále..

Ono vy fanatici, umíte jen psát a demonstrovat a žvanit... Jinak neumíte vůbec nic...

0/0
9.9.2010 16:51

Roch Kowalski

Re: Kdo nám vlastně něco nutí a kdo je vlastně fanatik

A co umíš ty, kromě propagování potratů a čuňárniček?

;-D;-D;-D

0/0
9.9.2010 17:59

xchickox007

Re: Kdo nám vlastně něco nutí a kdo je vlastně fanatik

Hele hrdino, a já někde propaguju potraty - že sem si nevšim.Já na ně dělám někde reklamu, že jsou supr. Chtělo by to zdroj hrdino. Já jsem jenom proti kriminalizaci potratů a pro svobodné rozhodování matek, což ty jako fanatik v životě nepochopíš, protože ti to mozková kapacita nedovoluje.

Já propaguju čunárničky? A kde? chtělo by to zdroj hrdino.... Já jsem pro to, aby děti na školách dostali info o antikopcepci a sexu, a to si myslím že je správné.Jsem pro to, aby fanatici jako ty nebyli respektování, jsem pro to aby ste byli vyloučeni z vlivu na veřejný život...

A kromě toho 5let podnikám(ziskově), mám partnerku a věnuju se svým koníčkům jako většina slušných lidí v ČR..

Nechodím hulákat před nemocnice, shodnu se s katolíkem, muslimem, budhistou i ateistou pokud je to slušný člověk, nechodím na primitivní demonstrace na Malostranský Náměstí, i když na Malý Straně bydlím...

A hlavně nechovám se jako ty a spousta jiných tobě podobných s prominutím "dementů po lobotomii"

0/0
9.9.2010 18:25

Roch Kowalski

Re: Kdo nám vlastně něco nutí a kdo je vlastně fanatik

Jen se pochval, tlučhubo (ex)signální.....

P.S. Kdypak na mne vytáhneš své obvyklé plky o vlivu a známostech...??

;-D;-D;-D

0/0
9.9.2010 23:14

xchickox007

Re: Kdo nám vlastně něco nutí a kdo je vlastně fanatik

Jinak k těm signálům, tam jsem pořád.... Duch XCHICKOX nikdy neumírá ten je tam pořád:-):-)

0/0
10.9.2010 8:41

xchickox007

Re: Kdo nám vlastně něco nutí a kdo je vlastně fanatik

L.Halík je prostě psychopat, o tom žádná, problém je v tom, že pokud se povolí něco takovýho dalším, nebudeme mít v tomhle státě klid... furt budou remcat do života všem, ať už v sexu nebo v kultuře, ale hlavně budou chtít peníze, které jdou z našich kapes

0/0
7.9.2010 12:47

xchickox007

Rád bych poděkoval Pánu Bohu

Díky panu Pospíšilovi jsem si jist, že jsem normální, neboť pokud někdo kdo nemá na to aby vystudoval VŠ se povyšuje nad tým odborníků a ještě neumí ani uvést relevantní argumenty..tak má opravdu hlavě o kolečko míň...

Myslím si že jeho příspěvky ukazují slušným lidem, co je to pravý katolický fanatismus a to je jenom dobře

0/0
5.9.2010 8:51

marka40

Re: Rád bych poděkoval Pánu Bohu

Těchto fanatiků je oproti normálně myslícím katolíkům zcela mizivé procento. Bohužel umějí  tak moc a hlasitě křičet, a tak moc se zviditelňovat, že si pak nevěřící myslí, že jsou všichni katolící takoví.

0/0
9.9.2010 8:14

Roch Kowalski

Re: Rád bych poděkoval Pánu Bohu

Vy nejste katolička,nýbrž NOM heretička......

Jedině co vás omlouvá, je totální nevědomost....;-(

0/0
9.9.2010 18:03

xchickox007

Re: Rád bych poděkoval Pánu Bohu

Přesně tak, Kowalski, Pospíšil a pod. tu jenom řvou a nic víc... A ještě kazej katolíkům pověst a to dokonale.

Je to škoda, že kvůli pár jedincům zralých pro ústav, to vrhá špatné světlo na církev

0/0
9.9.2010 18:28

Roch Kowalski

Re: Rád bych poděkoval Pánu Bohu

Někdo pro ústav, jiný pro peklo......

Každý má zkrátka svojí vlastní hvězdárnu....

0/0
10.9.2010 0:31

marka40

Re: Rád bych poděkoval Pánu Bohu

podle toho, jak se prezentujete, a jak jste plný zloby a nenávisti, již máte určitě v tom pekle rezervované místo

0/0
10.9.2010 11:51

Roch Kowalski

Re: Rád bych poděkoval Pánu Bohu

Ano,jsem plný zloby a nenávisti k hříchům, urážejícím Boha!

Kromě jiného- k schvalování vražd nenarozeného života, byť maskovaného sladkými řečičkami o ,, svobodě volby,,!!

Račte si přehodnotit Vaše quasi- hipícké představy, které fatálním omylem považujete za katolickou věrouku....

0/0
10.9.2010 18:10

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS