Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Výborně napsáno!

Souhlas, poděkování a karma! R^

2 0
možnosti
MP

Máte hořkou pravdu, pane Pospíšile. Ode mě KarmaR^

8 0
možnosti
PB

..... nic zlýho jim nepřeju,- ale šli temu naproti sami a dobrovolně, všeobecná vlna občanskýho odporu se měla zvednout před rokem kdy jim mutti malovala světlé zítřky,- v tej době kejvali hlavama jak nemocní vosli a všeci to chceli "zvládnout" !

10 0
možnosti
PH

Co se to děje ? Co se děje s naším světem a kam se to všechno ubírá ...Taky vás to děsí ? Zatím je u nás klid .Ale otázka je ,jak dlouho ?!!

9 0
možnosti
Foto

No je to neuvěřitelné. Myslela jsem, že Německo rozvrátí migranti, ale rozvrátí si ho sami Němci. Někdejší vzor vzorů :-P

15 0
možnosti
SB

Nyní jsem Vám dal jednu karmu za ten článek jako takový a zítra ráno Vám z počítače v práci (mám moc práce a musel jsem obětovat víkend) dám i druhou karmu za to poslední souvětí, že země, která není schopna kontrolovat centrum svého velkoměsta před tisícovkou cizinců, nemá právo na vládnutí Evropě.

To je skvělá myšlenka!

24 0
možnosti
LN

..už je chránějí....před Pegidou...vodnímy děly....HANBA....

28 0
možnosti
  • Počet článků 262
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1599x
Katolík, novinář a komentátor. Vydavatel a šéfredaktor časopisu Duše a hvězdy.