Pátek 3. února 2023, svátek má Blažej
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 3. února 2023 Blažej

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jakadlec

Jsem naprosto znechucen útoky proti Bobošíkové

Dlouhodobě sleduji její politické projevy už od evr. parlamentu, dodnes jsem se nesetkal s názorem, se kterým bych kategoricky nesouhlasil, je o 1000% poctivější a pracovitější, než celá vláda se senátem, kde z jejich lhaní a korupčních skandálů je mi na zvracení. Těším se, až bude v parlamentu, a až se projeví stejně, jako dnešní politický póvl, tak až potom se v diskuzích omluvím, dříve ne

+1/0
27.5.2011 21:28

xchickox007

Sem naprosto znechucen Ignácem Pospíšilem

a nejsem fanda paní Bobošíkové ale lidi jako Pospíšil škodí české společnosti 10x víc

+1/0
15.5.2011 20:03

xchickox007

Hlavně když je Bobošíková

na jakýkoliv akci "nácků" z D.O.S.T. tak je to hodná paní Bobošíková, ale jak řekne něco co se Ignáckovi nelíbí, už je třeba hned napsat nějaký paskvil.............

Jak moc typicky Ignáckovské a pokrytecké

0/0
10.5.2011 9:12

SYETEY-KOTZOUR

Dnes s Vámi naprosto souhlasím

R^

0/0
10.5.2011 0:44

jjyyj

Co lze očekávat od minulé budoucnosti komunismu?

0/0
10.5.2011 0:35

Dita_1

Me zase znechucuji

totalitne smyslejici fanatici Vaseho strihu. A Vas posledni prispevek? Inu, zlodej vola...

+1/0
9.5.2011 10:35

xchickox007

Re: Me zase znechucuji

Souhlas, ono zloděj křičí chyťte zloděje. Otázka je kdo je ten větší.... Pospíšil je mizerný fanatik, který za války nežil, hystorikem není, a je to jen jeden z dalších křiků mimo mísu z jeho provenience.

Díky takovým lidem, můžou v klidu radikální muslimové páchat atentáty protože podobný člověk prostě ze svého fanatismu napíše že bysme se měli za ně modlit...

A jinak je to celé fanatik hájí fanatiky: protože není rozdíl mezi fašisty, pospíšilem, nebo radikálnimi muslimy.(jeden se zastává hitlera, druhý páchá antentáty, a třetí by diskriminoval totalitně všechny nekatolíky) Je rozdíl akorát v době a v tom co lidi dovolí podobným jedincům páchat....

0/0
9.5.2011 20:20

Dita_1

Re: Me zase znechucuji

R^

0/0
9.5.2011 21:55

pgjed

Jsou i jiné fanatismy pane Pospíšile

Jsem dalek hájení paní Bobošíkové. Narozdíl od vás mě nezmámí dojmem, že by právě tato úhořovitě oportunní mocichtivá dáma skutečně hájila jakékoliv konzervativní hodnoty.

Jsem dalek schvalování poválečných zvěrstev a, soudu ulice, konaných bez soudu na německých pohůncích, udavačích ale i civilním německém obyvatelstvu, které se většinou "provinilo jenom" všeobecnou podporou rozbití republiky, nacistických represí a krvavých zvěrstev na našem obyvatelstvu před koncem i po koncích války. Nenalezení síly, morálky právně a mravně podloženého řešení nás vždy bude pronásledovat.

Nemohu ale přejít mlčením, že právě vy promlouváte karatelsky,ale falešně o něčím fanatismu. Ač jsou vaše motivace jistě jiné a jste i přesvědčen, že bojujete správně za správnou věc,  jednáte často velmi fanaticky a zaslepeně. A vzpomeňte našich před a povolebních diskusí i smazání mýchposledních diskusních příspěvků na vašem serveru  Duše a Hvězdy.

Přeji radostný čas velikonoční a pěkné dny

P. G.st., Jedovnice

+1/0
9.5.2011 8:58

Antonín, topič

Pravda je taková,

že Čechoslováci spáchali řadu zvěrstev, ovšem ani nejbestiálnější z nich ani zdaleka nepřipomínají hrůzi, které napáchali Němci.

0/0
9.5.2011 8:56

Antonín, topič

Re: Pravda je taková,

Hrůza! "Hrůzy"

0/0
9.5.2011 8:56

Barkynson

Re: Pravda je taková,

bude to znít divně Toníku, ale souhlasím..

0/0
9.5.2011 10:09

toncek

poctivý materiál

karma jako prase!

0/0
9.5.2011 8:44

Já to nebyl, já to nebil!

.

Rv

0/0
9.5.2011 8:00

snaduzdost

Re: .Já to nebyl, já to nebil!

jo, chybička se vloudila: co se stalo, stalo se...

0/0
9.5.2011 8:22

snaduzdost

Jsem naprosto znechucen paní Bobošíkovou

Autore, vy jste se nedíval včera včera na Protektora? Pokud ne, každopádně  to shlédněte. Pokud ano, naprosto vám nerozumím. Po takovém teroru, který lámal a zlomil osobnosti, právě tak jako důsledky Habsburského vítězství na Bílé hoře - copak neznáte slova T.G.M ke Karlu Čapkovi o potřebě času pro vychování svobodného československého  člověka? Bestialita nacistického a posléze i komunistického režimu nemohla přinést nic jiného. S velkou lítostí  musím napsat: co se stalo,stalo se, byť je to sebesmutnější, ale nesmí se to brát zpátky! Došlo by k tomu znovu! Takže "nesuďme, abychom nebili souzeni"! Ne každý, bohudíky, měl tu smůlu, že mohl sedávat nepřiteli na klíně.

0/0
9.5.2011 7:41

Pepan A2

Madam Bobošíková je typická korytářka,

která pro prachy udělá prakticky cokoliv. Já takové lidi nemusím a proto to udělejte jako já. Prostě ji nevnímejte, nereagujte na její bláboly. Pokud to tak udělají všichni, dotyčná skončí tam, kde už dávno patří, na politickém pohřebišti.

0/0
9.5.2011 7:35

kuba1234

Já jsem naprosto znechucen

... vámi, pane autore. Kam ještě polezete Němcům?Rv

0/0
9.5.2011 7:04

zdeseny obcan

Re: Já jsem naprosto znechucen

On neleze Nemcum nekam, je to flagelant. Nemci zde funguji jak dutky.

0/0
9.5.2011 9:47

Urb - Uničtoženie vraga

Nechat průchod spravedlivému hněvu je bestiální

zločin? Lidi mají rozlišnou náturu. Některým se může nakálet na hlavu a oni ještě radostně skáčou, ale jiný v sobě dusí hněv a žádá odplatu. Já myslím, že v případě Němců tady lidí se smyslem pro pozemskou spravedlnost bylo naopak málo. Když uvážím, že 2.světová válka stála život 65.000.000 lidí, tak počet lynčování byl skromný. Nejsme Bůh, abychom odpouštěli, ten ať si tam nahoře odpouští komu chce, ale tady si spravedlnost uděláme sami.

+1/0
9.5.2011 6:36

Dr. Ing. Tomáš Marný

Re: Nechat průchod spravedlivému hněvu je bestiální

no, alespon je videt, jake hodnoty vyznavate ...

0/0
9.5.2011 6:57

Ignác Pospíšil

Re: Nechat průchod spravedlivému hněvu je bestiální

Takže střílení nemluvňat a znásilňování žen je podle Vás spravedlnost? Vraťte se do pravěku... A po smrti si v pekle nezapomeňte podat ruku s Hitlerem, když už vyznáváte jeho hodnoty...

0/0
9.5.2011 7:12

Urb - Uničtoženie vraga

Re: Nechat průchod spravedlivému hněvu je bestiální

To střílení nemluvňat, to byla krásná demagogie a zřejmě měla diskusi citově opepřit, ale budiž. Ono i neněmecké matky bolelo, když jim Vaši nacističtí přátelé házeli děti do pece a to ne jako výjimku, ale zcela plánovitě. Jinak jste mě pobavil s tím znásilňováním. Jestli Vám něco říká sexuální absťák, tak chápete, že před Němkou, která neměla roky chlapa, museli muži utíkat na strom. Často tyhle příhody můj táta dával k lepšímu o tom, jak se Němky vrhaly na sovětské vojáky a protože byl v Norimberku totálně nasazen, tak vzpomínal, jak navečer Němky šeptem z oken lákaly, až prosily gastarbeitry o sex. Kdyby se udělaly testy DNA na německou populaci, tak je z poloviny ruská. Co si měla asi Němka vymyslet za výmluvu, proč je těhotná, když ten její Fricek natáhl brka na frontě? To se pak vymýšlely báchorky o znásilnění vojákem RA.

+1/0
9.5.2011 7:33

Viki007

Re: Nechat průchod spravedlivému hněvu je bestiální

kdybys neke, Urbancová - a že se nestydíš! Ať už ty Němky byly jakkoliv nadržené, jistě se nevrhaly samy do náruče nějakým mongolům, nemluvě o tom, že je považovaly za podlidi, s nimiž ani náhodou. Nemluvě o tom, že stejné zkušeností s Rusy měly i naše zcela nenadržené ženy na Moravě. A už vůbec nemluvě o tom, že by si k tomu přizvaly hned 20 vojáků, a jistě ani nestály o to, aby je poté zastřelili nebo přibili na vrata stodoly, jak se to běžně dělalo ve Východním Prusku a Slezsku.

To, že si za války občas daly říci s některým z gastarbeitrů (což bylo ze strany úřadů trestáno) nic nemění na masovém znásilňování ze strany Rusů a jejich naprosto barbarském chování.

Věděl jsem, že si střelená komunistka, ale že dojdeš až tak daleko, to je věru síla. Nemluvě o tom, že jsi přece ženská a už jenom z tohoto důvodu bys měla stát na straně těch znásilněných. Styď se!

0/0
9.5.2011 16:15

Si0 po 4. zákazu

Re: Nechat průchod spravedlivému hněvu je bestiální

urbancova@atlas.cz]

Hm, takže sis jako Posseltův ohon vydělal minus 100 dukátů

0/0
10.5.2011 10:18

Urb - Uničtoženie vraga

Re: Nechat průchod spravedlivému hněvu je bestiální

Jen tak mimo...V západní zóně se po válce, coby památka, objevila spousta míšenců po US ARMY. To byly Gertrudy také znásilněny?

+1/0
9.5.2011 8:06

bofums

Re: Nechat průchod spravedlivému hněvu je bestiální

Za svobodu projevu se rozhodně nedají povařovat nenávistné, vulgární

sadistické a hloupé  " komentáře " stvoření, které zde prezentuje svoji

zvrhlost pod  nickem Urb. Co to musí být za " člověka ", který dokáže pro-

dukovat  podobné  zrůdnosti!

0/0
9.5.2011 8:21

Urb - Uničtoženie vraga

Re: Nechat průchod spravedlivému hněvu je bestiální

Co je zrůdného na přirozené potřebě mladé ženy, tedy i Němky? Nebo máš problémy s rasismem, ohledně toho, že se nějaké zalíbil hezký černý muž?

+1/0
9.5.2011 8:31

JanOP

Re: Nechat průchod spravedlivému hněvu je bestiální

Zabití nevinného je vražda. Na zlé věci můžete mravně spolupracovat:, nejen když k ní napomůžete, ale i když jí nezabráníte,můžete-li, nebo JÍ SCHVALUJETE!

Pokud myslíte vážně, co jste napsal, patříte s těmi vrahy a násilníky do jednoho pytle. U lidí vám to možná projde, ale ne u Boha!

0/0
9.5.2011 14:56

Urb - Uničtoženie vraga

Re: Nechat průchod spravedlivému hněvu je bestiální

Trochu jsem si autora blogu proklepla na Google. To máš pěkného kamaráda. 90% Skopčáků volilo Henleina. To jsou podle tebe nevinní? Slušný Němec si po válce o tohle neotřel botu.

+1/0
9.5.2011 15:10

S.Š.

Paní Bobošíková zneužije každé příležitosti

k vlastní sebeprezentaci, to přece není nic nového. Nelze se divit - vzhledem k její životní historii - ani její inklinaci ke komunistům, ba ani tomu, že si na sebe dokáže navléct rudý kostýmek a za uši dát třešničky, dokonce ani tomu, že ji komunisté akceptovali za prezidentskou kandidátku, byť by šlo pouze o kandidaturu účelovou, jíž se mělo pomoci Václavu Klausovi, jak Bobošíková v tisku opakovaně potvrdila.

Kdopak je to tak pěkná svazačka, která s kyticí rudých růží vítá soudruha prezidenta Husáka v posledních dvou minutách tohoto pořadu ?

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10117034229-168-hodin/210411058250627/

Btw., kdybyste se více zajímal o Akci D.O.S.T., vlajkovou loď pana Klause se zaťatou pěstí v logu a vlastní bojůvkou, tak byste, pane autore, lépe porozuměl i tomu vypjatému nacionalismu.

Jinak ale dobré, karma.

0/0
9.5.2011 5:29

SID09

Re: Paní Bobošíková zneužije každé příležitosti

Inu kam vítr, tam plášť, co by paní BOBO pro korýtko neudělala. !!;-D

0/0
9.5.2011 6:54

Dr. Ing. Tomáš Marný

Re: Paní Bobošíková zneužije každé příležitosti

koho mi to jenom s tym korytkem pripomina? ze by sveho guru VK?

0/0
9.5.2011 6:58

kevinbb

Nemuzu souhlasit.

Ja si myslim, ze pi Bobosikova ma opravdu narodni citeni, bohuzel, na rozdil od vas ktery nechce chapat to co na konci valky cesti lide citili k nemcum kteri nas nejen vrazdili, ale take nas privedli valkou do komunistickeho podruci.

Podle mne pi Bobosikova nemuze byt lepe diplomatictejsi.

A je me uplne jasne, ze stale existuji a budou existovat nasinci kteri si neuvedomuji jedno, ze sebekritika a nejake mea culpa nema v takovychto vecech misto, natoz po tolika letech.

At uz je mne lito ze nekteri nevinni nemci to odnesli, tak stale to beru tak, ze tenkrat bylo nemozne kontrolovat nektere vystrelky a take si myslim, ze vetsina tak zvanych nemeckych objeti si to zaslouzila.

My jsme si valku nezacali.

0/0
9.5.2011 1:19

kevinbb

Re: Nemuzu souhlasit.

Kdysi jsem za pobytu v nemecku mluvil s jednim nemeckym poddustojnikem ktery byl tezce zranen u Stalingradu(videl jsem fotky) a mel tu kliku, ze ho prevezli do Prahy do nemocnice kde mu cesti lekari po nekolika mesicich zachranili nohy a zivot i kdyz potom po cely zivot musel chodit o holi a nekdy o berlich, tak si nemohl vynachvalit peci lekaru a sestricek. A take po vice jak rocnim pobytu v Praze kdy poznal nase lidi se mne priznal, ze se vubec nedivil ceske nesnasenlivosti a i nenavist k nim, k nemcum!

0/0
9.5.2011 1:27

Dr. Ing. Tomáš Marný

Re: Nemuzu souhlasit.

nema misto sebekritika? ach jo, nekteri lide budou az do konce zivota nepoucitelni ...

0/0
9.5.2011 7:00

Paveljan

Re: Nemuzu souhlasit.

Když probírám současné politiky, tak mi Bobo nepřipadá tak špatná jak píše autor a diskutující, kteří mu přizvukují.;-)

0/0
9.5.2011 16:45

Kozel_

Vidím to podobně, i když asi ne do detailu stejně

J. Bobošíkovou si pamatuji jak televizní moderátorku, mírně výrazná byla ale to bylo vše. Pak si ji pamatuji, jak "dělala pořádek" v ČT, v pozici faktické ředitelky za pana Hodače. Ochranka, brutální metody vůči zaměstnancům, svérázné pojetí svobody médií, tak aby televize fungovala pro jednu stranu - ODS.

Pokud jde např. o sex. výchovu, v tom souhlasím. Ale spíš to je, že si pí. Bobošíková téma vypůjčila, to není její hlavní program. Těžko bych byl nacistou nebo jen komunistou proto, že nacisté neměli rádi nečinnost, na koncentrácích měli Arbeit macht frei nebo komunisté se zdravili Práci čest!. Nebo že za nacistů tu byl pořádek, za obou totalit byla kriminalita nižší. A za bolševika byl aspoň oficiální zákaz šíření pornografie, sami si pro sebe vozili, ale oficiálně to bylo trestné.

Její postoj vůči Němcům těží z komunistické propagandy, která hlásala protiněmeckou nenávist, podobně jak kdysi Beneš. Nevidí se vlastní zločiny, tím myslím různé masakry a rabování. Sice velkou část

0/0
9.5.2011 1:09

Kozel_

Re: Vidím to podobně, i když asi ne do detailu stejně

páchali ruští či spíš sovětští vojáci, ale dost zločinů bylo i od Čechů. Navíc tehdejší vojáci v mladém věku jsou dnes přes osmdesát, do války dobrovolně nešli, takže já nevidím důvod nenávidět potomky nacistů.

Podobně od bolševiků převzala protikřesťanské postoje, např. hanobila papeže, kvůli jeho členství v Hitlerově mládežnické organizaci. Taktně zapomíná, že ona byla svazačkou taky. Členství v Hitlerově mládeži či narukování do armády nebylo dobrovolné ale povinné. Odmítnost snadno znamenalo trest smrti. U nás do SSM nikdo nenutil, pouze tím ztrácel člověk výhodu snadného vstupu na vš a postupu v zaměstnání.

Přijde mi to totéž, jako když takový Tlustý vyčítal lidovcům členství v národní frontě. Tam byl jako komunista pochopitelně taky, přitom srovnávat lidovce za komunismu a členy ksč přece jen nejde.

Vlastně mi Bobošíková přijde dosti podobná Tlustému, nerurvalost, hroší kůže, křiklounství, plná ústa demokracie a za totality přisluhování bolševikům.

0/0
9.5.2011 1:15

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS